Rettifica al comunicato stampa del 10.06.2010
Rettifca al comunicato stampa diramato il 10.06.2010 dai Consiglieri Regionali del Centro – Sinistra
Auspicando la vittoria di tutte quelle forze progressiste, autonomiste e nazionalitarie che si contrappongono al Centro-Destra nelle idealità e nella pratica della gestione del bene pubblico, voglio precisare che in qualche caso, come accade nella provincia di Nuoro, queste non ci trovano apparentati e uniti a causa di calcoli puramente elettorali, posti in essere da una classe politica schierata nel centro sinistra ma di fatto conservatrice nei progetti e nella gestione del potere e tali da escludere tutte quelle forze politiche progressiste e nazionalitarie che non si allineano con questi diktat. Nell’eventualità che il Centro-Destra si aggiudichi la provincia di Nuoro, in nessun caso la responsabilità sarà da attribuirsi nè a Rossomori, nè ad altre forze progressiste, bensì al blocco di potere che gestisce la conservazione e l’immobilismo del centro sinistra nella provincia di Nuoro, così come in altre parti della Sardegna.
Per tali ragioni non condivido pienamente l’appello diramato oggi dai consiglieri regionali del Centro-Sinistra.
Cagliari, 10 Giugno 2010
Claudia Zuncheddu
Consigliera Regionale Rossomori
Speru chi bìnciant totu is fortzas polìticas de manca, autonomistas o indipendentistas, chi funt contras a su Centru-Dereta po is ideas e po cumenti aministrant sa sotziedadi, ma incraru chi in calancunu logu, cumenti sa Provìntzia de Nùgoro, no seus imparis a su Centru-Manca po giogus eletoralis chi ant fatu issus.
No parint mancu de manca, po su chi spetat is progetus e s’aministratzioni de su poderi, e nci ant bogau is fortzas polìticas de manca e natzionalis chi no si bolint fai tzeracas insoru. Po cussu, chi bincessit su Centru-Dereta in sa Provìntzia de Nùgoro, no at a essi curpa de is Rossomori ni de nisciuna atra fortza polìtica de manca, ma at a essi curpa de s’assòtziu de poderi de Centru-Manca chi aministrat po lassai totu firmu in sa Provìntzia de Nùgoro e in atrus logus de Sardìnnia.
Po custas arrexonis no seu di acòrdiu in totu e po totu cun su documentu chi ant bogau oi is consilleris arregionalis de Centru-Manca.
Casteddu, su 10 de làmpadas de su 2010.
Claudia Zuncheddu
Consillera Arregionali Rossomori
Commenti